Ļ◊√È ⊥◊ Ļ◊√È
ABOUT ME

من همینم خاص نیستم من برعکس خیلی ها: رفــــــتارم تـــــــک نیــــــس... ✘ ↙ امثالــــــم کـــــــم نــــــیس. .. فــــــازم غــــــم نیــــــس... ✘ صِـــــــدام بَم نــــــیس... ↙ کمـــــــرم خــــــــَم نـــــــیس... حرفــــــام ســَـــــم نیــــــس... چشـــــمام نـــــــَم نــــــیس... ↙ مـــــــن خـــــاص نیســــــــتم... آس و پــــــاس نیســــــــتم... دنبــــــال مخاطـــــــب خاص نیســــــــتم... ↙ عاشـــــِق یاس نیســـــــتم... برای هیچکــــــــس لاستیـــــــــک زاپاس نیستـــــــَم... من عقـــــــــده ای و بی احسْْــاس نیســـــــــــتم بازم بگممممم؟؟؟؟؟ ↙ آقا من برعکـــــــــسه خیلـــــــــــی ها،☜ یــــــــه آدم عادی و معمـــــــــــولی ام... دوس دارم خودم باشم... ↙ خوشم نــــــــمیاد از اونایــے که خودشـــــونو بــــــالاتر وبهتــــــــــر از بقیــــــه میبیــــــنن... ســــــاده باش... خـــــــــودت باش... همیـــــــــــن...☞ ......................................... فقط برای خـــودم هستم مــــــن ! نه زیبایم و نه مهربـــان و نه محتــــــاج نگاهی ؛ برای تو که صورتــهای رنگ شده را می پرستـی ، نه سیـــــرت آدمهـــــا را ، هیــــــچ ندارمــــــ ... راهــــــت را بگیـــــر و بـــــرو ... حوالـــــــی مــن، توقـــــــف ممنـــــــوع است !!!
ARCHIVE
DESIGNER
CATEGORIES
FRIENDS
Dʀᴇᴀᴍs ᴀᴡᴀʏ .... .... Eɴᴅ ᴏғ Lɪɴᴇ
✖ڪُــلبــے عــاشقــ♥ـــــآלּ✖
✘ خاطرات یِ دخیـــــ روانیــــ ✘
setea
رویای بنفش
جریمــه ی عشـــق...
*ooo*
GeM!WeB
دخترانه های من
همدم تنهایی
عاشقانه های من و محمد
پـــــــــــــادشــــــــــــــــــاه شــــــــــــــــــب
♥بـــرای با تــــو بـــودن ♥
همه تشت فا | همه چیز از همه جا
دنیای تشنه
شارژ رایگان
تبلیغات سایت
*دخترانه های من*
wolf-music
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ ســـــــــکــــــوتــــــــــ ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
پنجره
وبلاگ ریحانه
*ﯾــﻪ בُﺨـــ♥ـﮯ ﺑﮯ ﻣـَـﻐـﺰ...ツ*
یه دخی شیطون عاشق
دل نوشته های پسرک 76
خط خطی های یک پسر روانی
هشتادیا
عشق...
دل نوشته های من
درد و دل دوست
fire heart
تاپ تاپ قلبت
عشقی برای تو
همه چیز در اینجاست
ღمآهتیســــ♥ــــــآღ
┣▇ افسوس که دورم ▇▇▇▇▇═─
آرتیما
درد و دل دوست
تلخ ترین خاطره ..
*نسل دختران*
مرجان
عشق...خاموش
❤به من عشق تعارف نکنید❤
CRAzy
تنها ترین تنها منم
زندگی
حرف دلم
از هر دری سخنی
◕‿◕FمـتيــنF◕‿◕
دلی پرازخاموشی
▓▒░ αl∅η℮ girl ░▒▓
آرزو های خسته من
اهل دل
2nim
داستان عكس و مطلب عاشقانه
کلبه عشق
طنز
تقاطع
اس ام اس
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ba mazze و آدرس mah79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





CUSTOM

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 106785
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



Ļ◊√È ⊥◊ Ļ◊√È
HOME DESIGN EMAIL ME DAILY POSTS